czwartek, 11 października 2018

Warsztaty- Ustroń 2018


„W dniach 18-21 października 2018 r. w Ustroniu odbędą się Warsztaty Twórczo Zakręcone – największa tego typu impreza rękodzielnicza w Polsce, na której spotykają się miłośnicy rękodzieła nie tylko z Polski, ale także z Czech oraz Ukrainy.


Dziewiąte spotkanie miłośników rękodzieła odbędzie się w Ustroniu w Centrum Wypoczynkowo-Szkoleniowym „Gwarek". Podczas organizowanych warsztatów uczestnicy będą mieli okazję przekazywać sobie wiedzę dotyczącą różnego typu technik „hand made”. Warsztaty Twórczo Zakręcone to największa tego typu impreza rękodzielnicza w Polsce, która jest kontynuacją organizowanych od 2010 roku Zjazdów Twórczo Zakręconych. - Przez te kilka lat spotkania Twórczo Zakręconych w Ustroniu zyskały swoją renomę. Integracja, radość tworzenia, chęć poznania i doskonalenia technik hand made podczas tego typu imprezy zaowocowały również organizacją Festiwalu Twórczo Zakręconych w Krasnymstawie (woj. lubelskie).- informują organizatorzy i dodają - Na miejscu oprócz wielu warsztatów odbędzie się kolejna wystawa prac wykonanych i przywiezionych przez uczestników warsztatów. Dzięki sklepikom, które jak co roku towarzyszą temu wydarzeniu, na miejscu będzie można zakupić wiele materiałów i narzędzi niezbędnych do tworzenia rękodzieła.

Zapisy na Warsztaty Twórczo Zakręcone trwają do 15 października: http://www.tworczozakreceni.org/zapisy
Zachęcamy do zapoznania się z wykazem wszystkich warsztatów: harmonogram warsztatów 18-21.10.2018 r.

Organizatorzy imprezy:
Kasia Kubaszewska i Monika Stanowska – Warsztaty Twórczo Zakręcone – od 2016 roku
Coricamo – Zjazdy Twórczo Zakręconych – lata 2010 – 2015”

https://wiadomosci.ox.pl/dziewiate-spotkanie-milosnikow-hand-made-w-ustroniu,54045


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A ja mam pół godziny jazdy samochodem (około 30 km.), ale nie pojadę. Jakoś nie potrafię się odnaleźć na takich warsztatach.

      Usuń
  2. Ty to coś tak jak ja.Ja nawet na jarmarki nie chodzę, bo się tam mentalnie gubię.Kiedyś było coś takiego zorganizowane w jednej z galerii Handlowych.Zaciągnęła mnie tam koleżanka, ale po pół godzinie wyszłyśmy zdegustowane - co to za warsztat gdy wkoło stoi tłum i niewiele co widać, a już o własnoręcznym wykonaniu czegoś można zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te warsztaty są w małych grupach, ale w sumie to tam będzie w ogóle tłum ludzi. Propozycji jest mnóstwo i w większości są to podstawy. Jedno, co zainteresowałoby mnie to koronka igłowa. Reszta jest do opanowania wg instrukcji na YT. No chyba, że panie instruktorki podziela się swoimi sekretami, w co wątpię. Niemniej, wkleiłam, bo wiele osób chce zaliczyć takie warsztaty i świetnie się na nich bawią i uczą się ciekawych technik. Zawsze z zainteresowaniem oglądam potem ich blogi z relacjami.

      Usuń
  3. A ja bym chętnie wzięła udział w takich warsztatach. Tylko przeraża mnie ten ogrom ludzi. Może kiedyś w innych,bardziej kameralnych. Na razie mam co innego na głowie.Młody się żeni ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje dla młodego. Zmienisz status w rodzinie:):):)Ja też wolę coś bardziej kameralnego. Te warsztaty z roku na rok się rozrastają. Podziw dla organizatorek, bo startowały od małej propozycji, a teraz widzę, że i zagraniczni instruktorzy robią tutoriale. Mnie interesuje ta otoczka- sklepiki z materiałami do rękodzieła. Z drugiej strony, by dojechać do Ustronia w Weekend, to trzeba odstać w korkach tam i z powrotem. Cały Śląsk zwala się na wolne do Wisły i Ustronia. A w dodatku jest wspaniała pogoda, co tylko bardziej wabi by wyjechać w góry. My w takie dni wyjeżdżamy w góry czeskie lub słowackie.

      Usuń
  4. Ja chyba też się wzbraniam;)
    Być w Ustroniu nie byłoby skomplikowane, ale już na takim zjeździe :) by było;) nie pociągają mnie takie miejsca ...są zbyt stresujące;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja źle znoszę tłumy, a tam się tak zapowiadało- mnóstwo warsztatów. Poza tym, większość warsztatów jest dla początkujących. Podstawy jakiegoś rękodzieła można bez problemu znaleźć w Necie. Jasne, że niektóre niuanse lepiej na żywo podejrzeć, ale czy do tego trzeba uczestniczyć w takich warsztatach? Jedyne,co chciałabym zobaczyć to towar, jaki można kupić w sklepikach na terenie warsztatów.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.