niedziela, 2 grudnia 2018

Koty na dobranoc

Na początku większość moich haftów miała funkcję użytkową. Dopiero potem zaczęłam haftować do "ramek". Czyli serwetki, obrusy, a potem poduchy, przede wszystkim poduchy, były celem haftowania. Były one prezentami, szły do ludzi. Każdą z nich starałam się ozdobić haftem, który spodobałby się darowanemu. Takim wdzięcznym motywem są koty.
Koty niebieskie- haft powstał ze złożenia dwóch wzorów i dodania trzeciego- motylków.
Pan kot
Obserwuje panią kot
Oboje tworzą dosyć romantyczną parę
Haft jest obszyty niebieską ramką i ozdobiony wstawką w niebieskie kwiaty.
Druga poducha- koty łobuzy
Sam haft
I cała poducha
Udało mi się kupić panel, na którym były obrazki z kotami. Wykorzystałam je do ozdobienia haftu.
Śpiący kot na krześle. Bardo mi się ten wzór podobał. W oryginale ma trochę inne kolory.
Haft jest naszyty na panel w sowy.
Zdjęcia wszystkich poszewek zrobiłam na płasko- moje pierwsze zdjęcia haftów na poszewkach w ogóle.
 Wzory dla chętnych pochodzą z Pinterestu









4 komentarze:

  1. Ale słodkie. Ta pierwsza podoba mi się najbardziej. Kot to wdzięczny temat i sporo ludzi je lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koty są bardzo wdzięcznym tematem, również w hafcie, dlatego zamieściłam trochę wzorów. Fajna jest ta seria- tutaj kotów zielonych, ale widziałam je również niebieskie.

      Usuń
  2. Interesujące wzorki. Ja lubię wszystkie koty -żywe, malowane,wyszywane i uszyte. Tylko moja kota nie znosi żadnej konkurencji. Jak zaczynam haftować to mi włazi na kolana. A jak mam czas żeby ją poniańczyć,to ma mnie w nosie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię koty, ale z daleka:) To bardzo interesujące i tajemnicze stworzenia. No i bardzo niezależne. U mnie koty narobiłyby szkód w ogrodzie, dlatego ich nie mam.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.