środa, 11 września 2019

Ważka


Jakoś ostatnio tu pusto, głucho. Haftuję, haftuję, ale to dosyć duże kawałki i jadę z trzema na raz. Tak jakoś mi się zachciało. Przekładam- raz jeden, potem inny i jeszcze inny. Jedna poducha skończona, ale fotek brak. Drugą kończę, ale trzeba ją zszyć. Jakiś kilimek równocześnie powstaje. A między tymi haftami, zrobiłam serducho z ważką.

Do zrobienia ważki wykorzystałam nici metalizowane, perełki i mały kaboszon. Chyba kaboszon, bo nie mam pojęcia, jak poszczególne rodzaje perełek się nazywają. Serducho jest z białego filcu, ozdobione na brzegu większymi perełkami. No i tradycyjnie z chwostem:)
Projekt mój.

16 komentarzy:

  1. tak, to kaboszon. Piękne serducho z ważką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kaboszon kojarzy się z kamykiem/ szkiełkiem, który nakleja się na bazę. Ten ma dziurki do przyszycia.

      Usuń
  2. Kaboszon to kamyk o płaskim spodzie, niezależnie od tego jakiego jest rodzaju- naturalny czy syntetyk. Ładna ta zawieszka.
    No ale to co jeszcze haftujesz to chyba nam pokażesz gdy skończysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko taki do naklejenia, bez dziurek jest kaboszonem. Ten ma dziurki. Ciągle coś dziubię. Teraz kończę poduchę, druga czeka na zdjęcia, jakieś serwety są na tapecie...Pokażę, jak skończę, po kolei:)

      Usuń
  3. Klik dobry:)
    A pokażesz na blogu te duże kawałki?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie wszystko tu pokazuję. No chyba, że naprawdę coś wyszło do bani. Tego za chiny nie pokażę. Pokazuję tutaj różne próby, różne pułapki i porażki, ale jak coś się nie nadaje, to ląduje głęboko w pudle do zapomnienia.

      Usuń
  4. No przecudna praca. Ważka jest fantastyczna, ja bardzo lubię oglądać Twoje prace i zawsze mnie czymś zaskoczysz Posyłam serdeczne pozdrowienia. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Marzy mi się zrobić broszkę ważkę z koralików. Chyba nie przeskoczę:)

      Usuń
  5. Bardzo przesympatyczna ta ważka. Ja bardzo lubię ważki ogólnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam haft koralikami i nicią metalizowaną. Wzór ważki prosty, ale potem miałam problem z uzupełnieniem całości.

      Usuń
  6. Piękne serduszko. :) Bije z niego miłość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super połaczenie technik i materiałów :) nici, koraliki, filc - wszsytko doskonale się uzupełnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem próbuję łączyć różne materiały. Na razie to smoczyca najbardziej mi się udała. No i Crazy też niezłe wyszło. Teraz kombinuję z filcowaniem:)

      Usuń
  8. Wspaniałości stworzyłaś, wyszło przepięknie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.