czwartek, 12 grudnia 2019

Śpiące aniołki


Kolejne drobiazgi, które zasilą kiermasz fundacji. Dwa mniejsze uszyłam niedawno
 Są one uszyte z filcu drukowanego w gwiazdki. Naszyłam drobne, białe koraliki. Rączki są filcowe i naklejone.
Tego większego uszyłam w zeszłym roku. Ma on sukienkę haftowaną w kwiaty i doszyte rączki z tasiemki.
Aniołki są lekko wypełnione wypełniaczem. Z tyłu są "gładkie", bez ozdób.
Małe mają 10 centymetrów, duży- 15 centymetrów. 
Wzór
https://postila.ru/post/27478487https://postila.ru/post/27478487

10 komentarzy:

  1. cudowne aniołki, a jak słodko przymknięte oczka mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie przymknięte oczka, pomijając fakt, że świetnie się je wyszywa.

      Usuń
  2. Urocze :) takich to ja jeszcze nie widziałam tym bardziej podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo w rosyjskim stylu- prawie jak matrioszki z przechylonymi główkami:)

      Usuń
  3. Słodkie! Podoba mi się ten filc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne aniołki , prezentują się fantastycznie . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :)
    Ale mnie kamień z serca spadł bo myślałam, że znów się coś pomieszało w moim blogu i zgubił się twój blog... ale jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się odnalazł:) Lubię, kiedy zaglądasz i komentujesz:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.