poniedziałek, 2 grudnia 2019

Szare myszy.


Oprócz białych myszek, uszyłam myszki szare. Te najbardziej mi się podobają i  naprawdę szybko się je szyje.




Noski zrobiłam z koralików, ogon z rzemyka. Białe myszki miały noski haftowane, a ogonki z szarego sznureczka.  Wszystkie myszy mają oczy koralikowe i wszywane uszka. Różowe elementy na uszkach są klejone.

Materiały:
- szary filc  2 milimetrowy,
- różowy filc 1 milimetrowy
- koraliki,
- wąski rzemyczek,
- wypełniacz,
- czarne nici na wąsy
Wzór myszy
Link do strony, z której wzięłam wykrój. jest tam sporo innych , fajnych wykrojów


A to jest mysz, którą już przedstawiłam TU. Jest szara, dlatego dokładam ją, do kompletu, tutaj.
Pierwsza mysz, którą kiedyś uszyłam. Zrobiłam kilka błędów podczas szycia, ale to pierwszy model i tych błędów już nie powtórzę. Nie mają one wpływu na wygląd myszy, jednak utrudniłam sobie nimi pracę.

Link do tutorialu

A tu wykrój. Nie jest to ten sam, co moja mysz, bo już nie potrafię go znaleźć, ale tułów, podstawa i uszy są takie same. Na tym wykroju są jeszcze łapki, szłapki i inne mysie elementy



14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Powiększa się, ale nie zostaje u mnie. Idzie w dobre ręce:)

      Usuń
  2. Świetne te myszki, w zasadzie chyba niezbyt trudne do wykonania, tak przynajmniej mi sie wydaje bo mogę sie mylić☺️. Mogą posłużyć jako pacynki do teatrzyku dziecięcego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe zwierzątka, które można nałożyć na paluszki widziałam na Pintereście. Zastanawiam się, czy nie zrobić. Te też można, ale muszą mieć główki wypchane. Są dosyć duże, dlatego chyba na ołówkach lub na patyczkach dobrze by im było.

      Usuń
    2. Świetny pomysł z tymi olowkami,w dobie szczecińskiego plastiku to byłaby fajna alternatywa.Sama bym chciała taki kapturek na długopis.😋

      Usuń
    3. Moje myszy mają trochę za szerokie tułowia, ale można wzór zmniejszyć.

      Usuń
  3. Przefajne myszki . Gratuluję wykonania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że nadal mam tę szarą myszunię którą kiedyś dla mnie zrobiłaś? Jest w Berlinie razem ze mną. A te są bardzo zabawne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szara myszunia to ta na ostatnim zdjęciu:) Cieszę się, że powędrowała z Tobą:)_

      Usuń
  5. ale fajne :) jakie mają ogonki i uszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się one bardziej podobają niż białe myszy, które pokazałam w poprzednim poście.

      Usuń
  6. Fantastyczne myszki, takie słodziaki. :) Patrzę na nie już któryś raz, bo są dla mnie tak urocze. hehe Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są po prostu inne niż te białe. Bardziej zabawne:)Teraz Twoja kolej na mysz makramową
      :)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.