piątek, 3 stycznia 2020

Zawieszki do breloczków


Zawieszki, a właściwie przywieszki do breloczków, zrobiłam na początku grudnia. Poszły na kiermasz na rzecz dzieci ze szkół specjalnych.
Zawieszki mają wyhaftowany ten sam wzór, ale w jednym róże haftowałam wstążeczką, w dwóch (czerwone i niebieskie różyczki)- muliną DMC Etoile, a trzecia jest ozdobiona kwiatami z filcu.  



Materiały:
Filc 1 milimetr- różne kolory
Nici:  mulina DMC Etoile, Mulin DMC Variations, nić monofilowa
Wstążeczka milimetrów.
Koraliki
Wielkość zawieszek- 6x4 centymetry

18 komentarzy:

  1. Przepiękne przywieszki i na słuszny cel . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNE zawieszki :) Sama bym taka kupiła , jeśli by była na kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniusie.Mam tyko jedno zastrzeżenie -szkoda by mi było nosić je w torebce, bo szybko by się zniszczyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie rzeczy kiedyś się niszczą:) One są dosyć mocno pozszywane, ale na wytarcie nie ma rady.

      Usuń
  4. Jak to mówią - młodemu we wszystkim dobrze, a ja dodam, że jak ktoś ma talent to ze wszystkiego coś wyczaruje ślicznego :) Jestem zachwycona twoją łatwością w łączeniach kolorów i form ze sobą. To jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuę. Nie zawsze to moje pomysły, ale wszystkie staram się modyfikować:)

      Usuń
  5. Szczytny cel, a takie ręcznie Zrobione drobiazgi zawsze znajdują uznanie.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się podobały, bo jeszcze nie dostałam cynku jak poszło:) I Tobie wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  6. śliczne zawieszki! Bardzo pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest uniwersalny. Można go zamieszczać na dowolnym kształcie zawieszki i raczej się udaje:)

      Usuń
  7. Misterna, bardzo ładna praca
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. nice post, Happy New Year :) I follow you on gfc #36 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much. I also wish you a wonderful 2020

      Usuń
  9. Jaskółko jak zawsze wspaniałe prace wykonałaś. Zawieszki są bardzo ładne i delikatne. Podziwiam Twój niecodzienny talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię robić takie rzeczy "do niczego":).

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.