piątek, 15 maja 2020

Little Princess and Dragon


Ten haft zrobiłam 10 lat temu. To jest seria pt.: „Little Princess and Dragon”. Są jeszcze dwa wzory do kompletu. Tym razem haft zostanie oprawiony w ramkę. Ale stanie się tak wtedy, kiedy wyhaftuję dwa następne. Parę dni temu wyjęłam go z czeluści szafy i zdumiałam się jego wykonaniem, bo są na nim nawet osławione Back Stitchy, do których teraz namówić mnie trudno i wyszukuję takie wzory, by ich tam nie było. Jednak w tych dwóch następnych będę musiała je jakoś przełknąć, by utrzymać wszystkie hafty w jednym stylu.
 Cały haft
Księżniczka
Smoczysko i królik na dokładkę

 Kolory dobierałam na podstawie kolorów na hafcie już wykonanym, bo te wskazane w grafiku, dotyczą muliny DMC, której nie miałam. Haft jest na kremowej kanwie 16 ct. Haftowałam dwoma nitkami muliny Ariadna. szerokość 110 krzyżyków, wysokość 90 krzyżyków.
Tu jest wzór- niestety czarno biały

 I kolory muliny DMC

8 komentarzy:

  1. Fajowski obrazeczek, bajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobał. Jeszcze wtedy byłam pełna zapału, by haftować krzyżykami. Potem mi przeszło.

      Usuń
  2. Musiałam aż się wrócić by sprawdzić czy to na pewno Twoj blog 😂! Nie śmieje sie z haftu bo jest uroczy :) tylko z faktu, że to coś zupełnie innego niż ptaszki( z innej bajki:)) zachodze w głowę co sie stało ...😁 ale tak pozytywnie! Cieszę się, że widzę ten żarcik teraz pora na kwiatki...e te już masz w swojej kolekcji. Pozdrawiam serdecznie 😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że haftuję ogromne ilości ptaków to prawda, ale ja lubię i inną tematykę. A to smoczysko i księżniczka po prostu mnie urzekły. Wyhaftuje jeszcze dwa hafty z tej serii. Poza tym bardzo podoba mi się seria z baletniczką łobuziakiem. Na pewno się spotkałaś z takimi haftami. Jeden mam na patchworku, z którego uszyłam pokrowiec na maszynę. W zakładkach jest ten post oznaczony, jak chcesz zobaczyć te pannę.
      A tak nawiasem, to haftują się dwa hafty z kwiatkami i oczywiście jeden ptaszor:):):)

      Usuń
  3. Fantastyczny wzór i udał Ci się fantastycznie. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołe to co haftujesz! Podziwiam pomysły. Może i ja wrócę do haftowania?
    Obejrzę jeszcze Twoje ptaszki. Poszperam w blogu! Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.