środa, 29 lipca 2020

Breloczek truskawka

Ostatnio haftuję takie małe bzdurki. To następna truskawka do mojej kolekcji.
Najpierw znalazłam wzór na Pintereście
Potem wyhaftowałam ten wzór
I uszyłam truskawkę
Przód. Fioletowe, duże kwiatki, ozdobiłam białymi koralikami

Truskawka z boku
Tył truskawki
Góra truskawki. Tym razem nie tradycyjnie z filcu, a z koronki, pozyskanej ze skrawka sukni ślubnej.
Całość góry wykończona jest koralikami zielonymi, by jednak trochę zieleni zaznaczyć.
Ponieważ truskawka ma być breloczkiem do kluczy, doszyłam do niej karabińczyk.

Tak wygląda truskawka wisząca
 Po raz pierwszy haftowałam na kanwie Aidzie 18ct. Poprzednie hafty były na kanwach 16ct i 14ct.
Chyba się już na drobniejszą nie zdecyduję.
Wielkość truskawki- 10 centymetrów
Materiały:
- kremowa kanwa Aida 18ct
- mulina DMC i Anchor, podwójna nitka. Kolory dobierałam sama,
- koraliki szklane, zielone oraz kremowe
- koronka sztuczna, biała







17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten karabińczyk trochę za ciężki, ale to brelok do kluczy, musiał być mocny.

      Usuń
  2. Przepiękna, oryginalna truskawka. Taki breloczek aż chce się utulić do policzka, przynajmniej mnie się chce. hihi Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia życzę. Ja walczę z sennością, bo upał mnie normalnie osłabia. hehe Uściski. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się ten wzór podobał. Jest już następna. Tylko listki muszę jej doszyć.
      Upały u nas także są. Zresztą Kraków jest o rzut beretem, czyli to samo powietrze nas grzeje.

      Usuń
  3. Śliczna! Uwielbiam takie haftowane drobiazgi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są. Biscornu, truskawki, humbugi i inne maleństwa:)

      Usuń
  4. Klik dobry:)
    Ładniutka truskawka, ale dlaczego nie jest czerwona?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka ekscentryczna truskawka:) Najpierw zzieleniała, a potem dostała wypieków w postaci kwiatków:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie mój, takie truskawki są często przedstawiane na Pintrescie. Oczywiście są w różne wzory i z różnych materiałów. Ja już trochę ich mam. Ta jest następna. A na wykończeniu kolejna

      Usuń
  6. Ale fajna truskaweczka, świetny pomysł na breloczek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta akurat poszła od ręki, ale mam inne, które są w kolekcji i nie chcę ich używać. To takie dodatkowe haftowanie drobiazgów.

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie są bzdurki zapraszam sobie 😁 uwielbiam te małe truskawki, nie mogę żadnej skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie kończysz truskawek? Bzdurki to są, ale je bardzo lubię:)

      Usuń
  9. U mnie ta koroneczka chyba by długo nie przetrwała, obijając się o różne rzeczy w torebce, ale pomysł ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie jest filc- takie listki, ale tym razem wykończyłam koronką. Ona pewnie też nie przetrwa, ale co tam, grunt, że brelok się podoba i jest w używaniu.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.