czwartek, 2 lipca 2020

Trzeci żuraw do kolekcji

Kolekcja zaczyna się rozrastać. Postanowiłam zrobić serię haftów żurawi w różnych pozach. Potem, a może między haftami żurawi solo, wyhaftuję żurawie w parach. Mam już kilka niezłych rysunków.
To jest wzór
 https://pixfeeds.com/images/arts/1280-522799154-watercolor-crane.jpg
A to mój haft
W ramce na ścianie ( niestety ramka ma krzywo przymocowane oczko do zawieszania  i trochę to widać)
W towarzystwie już wyhaftowanych

Materiały:
- tkanina- szary len z domieszką sztucznej nici,
- nici- mulina DMC podwójna nitka
Wymiary haftu: 9x10 centymetrów \.

Nie chcę poza ptakiem, nic dodatkowego haftować. To ma być obraz żurawia. Tylko ten pierwszy ma jeszcze tatarak, ponieważ jest autorstwa innego rysownika, a ja nie wiedziałam, że istnieje inna, cała seria rysunków żurawi




18 komentarzy:

  1. Piękne są te ptaki, czekam na kolejny haft. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz haftuję trzy rzeczy na raz. Każdej powoli przybywa:)

      Usuń
  2. Dziękuję. Hafty z ptakami to mój konik. Temat, który przedkładam nad wszystkie w hafcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne , dostojne ptaki. Wszystkie razem tworzą śliczną kolekcję. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zauważyłaś, że on jest ciut mniejszy? Nie trafiłam z rozmiarem:)

      Usuń
  4. Cudowne żurawie, jak z bajki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający. Mogłabyś sprzedawać, bo coś czuje, że szybko znalazłabyś klientów. Wspaniała ozdoba na ścianę, niesamowicie dodaje klimatu. Żurawie w parach też będą cudne. Moim zdaniem masz mistrzostwo w tej dziedzinie sztuki i zdania nie zmienię! Pozdrawiam cieplutko i tulę mocno. :) <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Sprzedawać, to znaczy robić idealnie, a ja nie mam takiej reki:) I pewnie męczyłaby mnie świadomość, że musi być idealnie, co pewnie hamowałoby zapał i nie dawało przyjemności.

      Usuń
  6. Niesamowicie wdzięczne ptaki, nic dziwnego, że Cię zauroczyły. A Twoje hafty z nimi są naprawdę piękne, świetnie uchwyciłaś ich grację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaple, żurawie, pawie i jaskółki...to lubię. Ale szczególnie żurawie i pawie:)

      Usuń
  7. I stworzyłaś przepiękną kolekcję albo tryptyk. Ja jestem pod nieustającym wielkim podziwiem twojego warsztatu :) Cuuudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, jak to możliwe, ale dopiero dziś odkryłam Twojego drugiego bloga. Jestem pod wrażeniem.Piękne są te Twoje prace. Będę tu zaglądać, aby nacieszyć oczy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.