niedziela, 19 czerwca 2022

Igielnik (biscornu) w kształcie pudełka

 Tym razem igielnik w kształcie pudełka. Zobaczyłam podobny i bardzo mi się spodobał. Najważniejsze, że mam szablon, w który można wkomponować różne wzory. Ten trochę przerobiłam, ale różyczki i gwiazdki zostały z podstawowego.

Trochę bałam się  zszywania, bo w takich projektach trzeba pilnować, by wszystkie "rogi" i "kąty" dokładnie się schodziły. 

Okazało się, że jest to bajecznie proste szycie i naprawdę miałam przyjemność w tworzeniu tego igielnika.

Góra


Spód- tu schodzą się dłuższe szwy

Bok- zszycie

Bok od góry

Bok w stronę dołu


 Materiały.

Tkanina- kanwa Aida 16 ct. kość słoniowa.

Nici- mulina DMC, mulina Etoile DMC (żółte różyczki), Diamant DMC 3821 jasny złoty.

Wielkość- bok kwadratu (góra i spód)- 4x4 centymetrów (23 krzyżyki), wysokość- 2 centymetry

Może to być igielnik, ale równie dobrze może to być zawieszka (można doszyć na środku spodu chwościk i na górze sznureczek), czy breloczek - doszywamy uszko do zwieszenia na kotewce (najlepiej na którymś rogu "pudełka"). 

Miłego dnia.






9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam problem z logowaniem, to ja. Wszystkiego dobrego życzę :)

      Usuń
    2. Bloger cuda wyczynia, dlatego puściłam anonimowe wpisy. Dziękuję i wzajemnie:)

      Usuń
  2. Ciekawy kształt na igielnik,bardzo mi się podobają różyczki /takie puchate/ wyszyte muliną etoile.Idealnie pasuje taka mulina do wyszywania kwiatów.W hafcie krzyżykowym jakoś nie widzę tej muliny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te różyczki szybko się haftuje i zawsze są efektowne. Haftowałam Etoile krzyżykami- wychodziło ładnie, zwłaszcza, jak większe elementy były haftowane. Problem może być w gęstości tkaniny, bo ta mulina nie ma poślizgu i jest nierówna- może ciężko przechodzić przez tkaninę.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I bardzo fajnie się robi takie "pudełeczko". W sam raz na igielnik:)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba taki kształt. A i hafcik ładny. W sumie- super Ci to wyszło.
    Serdeczności posyłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zawsze to coś innego. A jako igielnik robi wrażenie:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.