sobota, 11 czerwca 2022

Biscornu z serduchami i złotym ornamentem

 Długo nic tu nie pokazywałam, co nie znaczy, że nic nie robię. Haftuję cały czas różne rzeczy, jednak nie mam czasu ich pokazać. Może teraz, kiedy nawała prac wiosennych się przewaliła, uda mi się wszystko, co dotychczas wyhaftowałam, przedstawić.

Wzór jest na biscornu haftowane blackworkiem.


 

Biscornu wyhaftowałam nićmi w kolorach- czerwonym, zielonym, żółtym i złotym.


 

Trochę zmieniłam projekt, dodając małe złote ściegi w ornamentach. 

Zmieniłam też środek  w części górnej i ozdobiłam biscornu koralikami.




Materiały

Kanwa Aida 16 ct. -kość słoniowa

Nici- mulina DMC, podwójna nitka, DMC Diamand- złota, nitka poczwórna

Koraliki

Wymiary - bok 8 centymetrów, ( 44 krzyżyki)


Miłego dnia


9 komentarzy:

  1. Fajny biscorniaczek taki na bogato .Świetny pomysł ze złotą nitką.Może już wiesz ,ale Tutaj
    http://haftipatchwork.blogspot.com/2022/06/kolorowe-biscorniaczki-zapisy.html
    organizowana jest zabawa Kolorowe biscorniaczki.
    Pozdrawiam i mam nadzieję że niebawem będę podziwiać nowego ptaszorka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, ze takie drobiazgi powinny być bardzo ozdobne, błyszczeć nitkami i koralikami. Dzięki za adres- wpisałam komentarz. Owszem, będą ptaszory, ale nietypowe na serwecie.
      A poza tym, obiecałam wyhaftować koleżance psa i męczę się, bo to dosyć spory haft, no i krzyżyki:)

      Usuń
  2. Obejrzałam kilka Twoich biscornu, są cudne, widzę, że lubisz je haftować. Zapraszam na moją zabawę, będziemy szyć biscornu na konkretny podany temat, trzeba będzie znaleźć wzorek lub stworzyć własny. Zapraszam: http://haftipatchwork.blogspot.com/2022/06/kolorowe-biscorniaczki-zapisy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaskółko obejrzałam kilka Twoich biscornu, są cudne. Lubisz je haftować, więc zapraszam do zabawy, będzie trzeba wykonać biscornu na kontretny temat, będą wytyczne do spełnienia :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały dzień dobijam się z komentarzem. Dziękuje za wpisy pod poprzednimi postami. Zapisałam się na zabawę. Może być fajnie:)

      Usuń
  4. Takie proste wzory czesto wyglądają najpiękniej. Świetnie wyszło Ci to goście mu a na tej koronce wyglada wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) To prawda, że proste wzory są bardzo wdzięczne i zawsze dobrze wychodzą:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.