poniedziałek, 8 maja 2023

Biscornu wiosenne z bzem i różyczkami

 Biscornu wyhaftowane w zeszłym roku, w sierpniu, przeleżało w pudełku czekając na pokazanie na blogu.

Połączyłam w nim ściegi rococo z ściegami Hardanger.  

Jak to u mnie bywa, wzór lekko odbiega od oryginału. Wzór na spód wymyśliłam sama.


Różyczki ozdobiłam przeźroczystymi koralikami
Do wyhaftowania niektórych gwiazdek oraz szwów dookoła wierzchu i spodu, użyłam srebrnej nici.


Materiały:

Tkanina: Biała kanwa Aida 18 ct.

Nici: mulina DMC, Diamand DMC- srebrne

Koraliki.

Wielkość: 9x9 centymetrów

Mam problem z komentowaniem na Waszych blogach. bywa, że bloger wpuści komentarz, ale częściej nie wpuszcza. Bywam, oglądam, podziwiam Wasze prace, ale nie mogę tego wyrazić u was pisemnie.


17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszło, czasem coś musi poleżeć a kiedy dopadnie wena można kończyć 😊 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę rzeczy jeszcze czeka na przedstawienie na blogu.

      Usuń
  2. Ja do komentowania zmieniam swoją przeglądarkę Firefoxa na Microsoftową "edge" i wtedy mogę komentować- czasami jako anabell, czasami jako anonim i wtedy się podpisuję. I żeby było zabawniej, mam to również na własnym blogu. I za każdym razem mam ochotę przeklinać. Bardzo mi się to biscornu podoba, taki fajny plastyczny haft zrobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w sumie zmiana niewiele przyniosła. Mnie trochę wkurza, bo to ma być udoskonalane, a nie coraz gorsze.
      Haft krzyżykowy jest płaski, a ten faktycznie jest bardziej przestrzenny. Bardzo lubię pętelki i takie różyczki. pewnie jeszcze trochę drobiazgów takimi ściegami wyhaftuje chociaż ciągnie mnie needlepoint.

      Usuń
  3. Śliczne są takie różyczki w towarzystwie gałązek bzu.Bardzo ciekawe takie biscornu.Ja od dawna tęsknię za needlepointem ale na razie kiepsko się czuję więc nic mi się nie chce wyszywać.Jakiś czas temu porwałam się na wyszycie czapli i też odłożyłam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze przyjdzie Cui ochota na needlepoint. Życzę Ci szybkiego powrotu do formy:)

      Usuń
  4. Śliczne biscornu, ja tylko krzyżykami, a tu takie różne hafty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Różne, bo różne hafty mi się podobają i wszystkiego chcę popróbować:)

      Usuń
  5. Bardzo ładna praca jak zawsze kiedy - raz na jakiś czas wpadam. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. What beautiful this treasures. And to have the hability and knowledgement of do It.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. I like new things and I'm eager to learn them.

      Usuń
  7. Jest prześliczne <3 Cudne różyczki :).
    Blogger robi problemy z komentowaniem, często komentarze trafiają do spamu, dlatego nie pojawiają się od razu, ale bywa też problem z logowaniem. Ostatnio jest lepiej, ale jeszcze czasem robi psikusy :/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.