niedziela, 29 grudnia 2019

Kogut


Haft powstał na zamówienie. Kuzynce bardzo spodobał się kogut, którego wyhaftowałam na poszewce od poduszki (Tu). Stwierdziła, że bardzo lubi kolorowe koguty i poprosiła, żebym jej wyhaftowała takiego. Przejrzałam wiele wzorów- wybrałam ten. Jest bardzo kolorowy. Mam nadzieję, że się spodoba. 
Wzór

I tył haftu
Materiały:
Tkanina: kremowa bawełna z domieszką sztucznej nitki.
Nici: mulina DMC i Anchor  (podwójna nitka).
Wielkość haftu: 11x13 centymetrów.
Zmieniłam trochę kolorystykę. mam tych nici do haftowania niesamowicie dużo, a jak trzeba dobierać kolory, to okazuje się, że mam ich za mało lub są nie te odcienie:)



20 komentarzy:

  1. Cudny kogutek!
    Z nićmi mam tak samo, pełno ich, a jak trzeba coś dobrać, to nic nie pasuje. Przedziwna sprawa :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wybieram takie wzory(plamy), które bardzo lubię, to nigdy nie oddam kolorami nici kolory farb. Zwłaszcza te rozmyte. Przy haftowaniu tego koguta zauważyłam, ze mam mało odcieni brązu, chociaż jest tego chyba z 30 bobinek.

      Usuń
  2. Cuuudny!!!!!Świetnie Ci się wyhaftował!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały a lewa strona haftu fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lewą stroną pracuję już od dawna, by się nie robiły supełki i by nici nie wystawały- zaszywam dosyć długie końcówki pod inne nici i tak samo robię zaczynając nową nicią. Tak samo robię przy krzyżykach, ale to nie jest fachowo ponoć:)

      Usuń
  4. Wyszedł dostojny i taki bardzo realny :) Pięknie uchwyciłaś koguci charakter :)
    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pierś wypięta- do boju- i krok:):):) Dobry wzór, ale kłopot był z nogami, bo kolory się zlewały, a trzeba było jej jakoś wyeksponować, która prawa, a która lewa:)

      Usuń
  5. Klik dobry:)
    Kogut, jak prawdziwy. Cudeńko!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwego nowego roku oraz wielu wspaniałych inspiracji artystycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Inspiracji mam pełno wokoło, gorzej z czasem. Wszystkiego najlepszego, samych radości....

      Usuń
  6. wow, cudowny jest! cóż za barwy <3 szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kogutek . Szczęśliwego Nowego Roku 🌲🎉🎇🕛

    OdpowiedzUsuń
  8. No cudny jest, wierne odzwierciedlenie ilustracji! Spełnienia marzeń:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, z się podoba:)Nie wiem,czy osobie, dla której go wyhaftowałam tez się podoba( (powiesiłam na Facebooku), bo się nie odezwała:(

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.