piątek, 15 czerwca 2018

Jeszcze drobiazgi

Nowe biscornu. Jak nie ptaszory, to biscornu, bo też bardzo lubię robić te "głupotki". Wzory znalazłam na Pintereście.



 Lubię ten rodzaj haftu.
Mogę udostępnić jeden wzór. Drugiego nie zdążyłam zapisać przed wydrukiem i już ponownie nie znalazłam go w Necie.
Haft na kremowej kanwie Aida 16 ct.
Nici: mulina firm: DMC, Anchor, Ariadna (nitką podwójną i pojedynczą)
Oba biscornu ozdobione koralikami.
Wielkość kwadratu przed zszyciem 6x6 cm, po zszyciu 5x5 cm.

5 komentarzy:

  1. Te 'głupotki' są przecudowne. Bardzo ładne wzory, no małe i urocze. Śliczne, śliczne i raz jeszcze śliczne. :)
    Serdeczne pozdrowienia, niech Twój weekend będzie radosny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom, że to łatwe, zajmuje sporo czasu. Ne vadi, ja tak lubię. I nie buntuję się, że większość wzorów na biscornu to jednak krzyżyki:)
      Tobie również życzę przyjemnej soboty oraz niedzieli :)

      Usuń
  2. Śliczne są. Robienie czegoś takiego musi sprawiać frajdę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, lubię takie bzdurki robić. Rośnie nowa kolekcja:)

      Usuń
  3. Dopiero jak sama zrobiłam sama ,zobaczyłam jak to cieszy. Twoje jedno ładniejsze od drugiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.