poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Jeszcze truskawki

 Wczesną wiosną wyhaftowałam truskawki. To, po biscornu, następna moja miłość, jeżeli chodzi o drobiazgi hafciarskie. 

Trochę haftowanych truskawek już zrobiłam. Aby je zobaczyć, wystarczy kliknąć w zakładkę "truskawki", która jest umieszczona po prawej stronie na pasku.

Tak wygląda pierwsza truskawka. Wyhaftowałam ją muliną DMC Coloris, w odcieniach różowo- niebiesko- liliowych.



Haftowałam według takiego wzoru.


A to druga truskawka. Tę haftowałam różnymi kolorami muliny DMC


Wzór

Obie truskawki ozdobiłam zielonymi, filcowymi przylistkmi, na które naszyłam przeźroczyste perełki. 

Wykorzystałam do haftu białą kanwę Aidę 16ct.

Obie truskawki razem.


Truskawka z kolorowym haftem ma 8,5 centymetrów, ta druga 8 centymetrów.

Miłego dnia



13 komentarzy:

  1. Świetne są te truskaweczki i takie smakowite. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam sobie wszystkie Twoje truskaweczki .Każda inna i urocza,moimi faworytkami są truskawki w stylu jakobińskim -zdecydowanie a przy okazji przypomniałam sobie Twoją myszkę -przesłodka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja faworytką jest ta z niebieskimi kwiatami i pszczołą:) Mam dużo wzorów, ale czasu mało. Może inaczej, mam tyle pomysłów na różne rzeczy, że głowa pęka, a czasu nie starcza.

      Usuń
  3. Truskaweczki pięknie wyszły, są urocze. c:
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Motyw truskawki zawsze wdzięczny, a truskawki haftowane to fajne drobiazgi.

      Usuń
  4. Ale mnie poszczulas tymi truskawkami, od dawna sie za nie zabieram i nic, ale kiedy patrzę na Twoje to apetyt rośnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. No to do dzieła:) Jest mnóstwo fajnych wzorów i propozycji takich truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcia obu truskawek skojarzyły mi się z diablikami-klownami - pierwsza z całą postacią druga tylko z twarzą. ale mi się wiecznie coś z czymś kojarzy i mam skłonność do nadinterpretacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to fajna taka skłonność i umiejętność kojarzenia nie tylko podczas czytania czy słuchania. Mnie tez mam często różne skojarzenia wzrokowe. Bawi i rozwija, jeżeli w moim wieku można mówić o jakimkolwiek rozwoju, ale przynajmniej nie daje mózgowi okazji do zgnuśnienia.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.