poniedziałek, 8 sierpnia 2022

Igielnik z pszczołami i złotymi wykończeniami

 Robię teraz małe projekty.  I tak powstał igielnik z pszczołami.

Wzór haftu wzięłam z fragmentu samplera. Potem dodałam swoje fantazje w postaci gałązek z kwiatami oraz złotych wykończeń w rogach.

Sampler, z którego wykorzystałam fragment.

Chodzi o ten motyw z pszczołami.

Tak wygląda mój igielnik
 
Środek-wzór z samplera


To, co sama wymyśliłam


Spód igielnika jest gładki.


I jeszcze raz góra


Materiały:

- kremowa kanwa Aida 16 ct.

- mulina DMC

- złote nici Rexona

Wielkość: 6X7 centymetrów

Zszywałam tak, jak się zszywa biscornu. Jeżeli ktoś ma kłopot z zszywaniem góry ze spodem, to rada jest prosta- kiedy robicie szew dookoła biscornu lub igielnika- brzeg, który potem zszywamy z drugim (z tym od spodu biscornu), to należy luźniej szyć pojedyncze ściegi. Łatwiej wtedy podebrać igłą nitki do zszycia. 

Ja jeszcze inaczej sobie radzę- dobieram odpowiedniej grubości kordonek i nim zszywam. Kordonek nie rozdwaja się przy podbieraniu go igłą.


 

4 komentarze:

  1. Śliczny igielnik. :)
    Lubię wyszywać takie proste poduszeczki, mniej wyginania przy zszywaniu niż przy biscorniaczkach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biscornu trudniej się zszywa, to fakt, ale efekt jest:) Natomiast wolę, tak jak Ty, takie igielniki, zawieszki, czy zakładki, w których szew idzie prosto, bez kombinacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Uwielbiam takie motywy, śliczny igielnik i bajecznie kolorowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw miało być biscornu, ale coś poplątałam z wymiarami. No to przerobiłam go na igielnik. Ten sampler daje wiele możliwości, by go wykorzystać do mniejszych form.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.