piątek, 19 sierpnia 2022

Kolorowe, filcowe serduszka.

Dzisiaj serduszka wydobyte z czeluści archiwum, nigdy światu blogowemu nie pokazane. Owszem na pasku jest zdjęcie, jednak to taka dodatkowa wklejka, zrobiona kiedyś z rozpędu.

Serduszka zrobiłam parę lat temu. Wszystkie poszły na kiermasz w szkole  rewalidacyjno- wychowawczej.

Wtedy dałam na ten kiermasz całe pudło prac, wykonanych przeze mnie- filcaków, serduszek, zawieszek, igileników itp.

Serduszka są z białego oraz kremowego filcu, a na nich moje fantazje dekoracyjne filcowo- haftowane.

 


Do zdobienia wykorzystałam również maleńkie koraliki. Serduszka można wykorzystać jako zawieszki, a wiesza się je na tasiemkach.

Niebieski motylek to gotowiec pasmanteryjny.

Każde serduszko ma około 5X5 centymetrów.

10 komentarzy:

  1. Sprawne ręce, zdolności manualne, wyczucie kolorów i mamy cacuszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):) I jeszcze wielka ochota do tworzenia fajnych rzeczy:) Dzięki:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, trochę są, ale głównie haft to "mocowanie" elementów z filcu.

      Usuń
  3. Przepiękne serduszka , bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Lubię je robić:) Teraz mam zrobić pewnej nastolatce cztery.

      Usuń
  4. Serduszka są fantastyczne! :)
    Urzekły mnie kompozycje na nich. :)
    Kiedyś miałam w planie takie serduszka filcowe, ale póki co zajęłam się domkami. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domki? Muszę poszukać u Ciebie. To może być fajna przygoda z nimi:)
      Kompozycje do serduszek ułożyłam sama, ale inspirowałam się serduchami na Pintereście.

      Usuń
  5. Bajkowe te serduszka,zachwycające !Filc to moja ulubiona tkanina,świetnie się poddaje w szyciu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tworzyć z filcu. W tej chwili powstają serduszka na zamówienie pewnej młodej damy. W planach są następne. To wdzięczna dekoracja i zawsze znajdzie się chętny na nie.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.