czwartek, 11 sierpnia 2022

Biscornu z truskawkami (zabawa 2/2022- sierpień)

 

Nadal biorę udział w zabawie "Kolorowe biscorniaczki"

 Opis zabawy jest TU


 Sierpniowe biscornu miało być z truskawkami.  Najpierw myślałam, że wykombinuję własny wzór, jednak potem znalazłam bardzo elegancki i ten wyhaftowałam. 

Nie wiem, czy są to truskawki, czy poziomki, ale mam nadzieję, że zostanie mi to biscornu zaliczone. 


Tym razem były oba wzory- na górę i na spód biscornu. Ale nie było legendy z kolorami i sama je dobrałam.

Bardzo lubię zmieniać wzory- coś dodać, coś odjąć. W ten sposób nie odwzorowuję dosłownie- zawsze mam jakiś wyrzut, że plagiatuję, choć te wzory są ogólnie dostępne i nie sposób dojść, kto jest ich autorem.

W tym biscornu zmieniłam trochę spód- dohaftowałam środek.



  A taki jest oryginalny wzór.


I jeszcze boki:

 
Biscornu ozdobiłam koralikami, przyszywając je na środku. Szkoda, że zdjęcia nie pokazują, jak ładnie ta kanwa opalizuje. Lekkie pobłyskiwanie sprawia, że biscornu jest bardzo strojne.

Materiały:

- kanwa Aida 16ct.- biała opalizująca,

- mulina DMC,

- zielone koraliki

Wielkość: 8X8 centymetrów.

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twój igielnik z truskawkami. :)
    Nawet jeśli są to poziomki, to przecież poziomki są jak malutkie truskawki. :)
    Też lubię coś dodać, coś zmienić... wtedy wykonana rzecz staje się niepowtarzalna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, znaleźć wzór, a potem według swojego uznania modyfikować go:) To chyba są poziomki. Zbyt późno zorientowałam się:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wzorów na truskawki jest mnóstwo. Ten najbardziej mi się spodobał, ale haftuje się dosyć długo:)

      Usuń
  3. Piękne biscornu, truskaweczki do schrupania, a ta połyskująca kanwa dodaje elegancji:) Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że zajrzałam do Ciebie, bo nie zapisałaś się przez żabkę i nie wiedziałam, że już biscorniaczek zrobiony:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.