piątek, 4 listopada 2022

Zakładka z lamą

 Wyhaftowałam zakładkę. Bardzo mi się spodobał wzór. Ale z oryginału "pożyczyłam" tylko lamę. Resztę haftu wymyśliłam sama. Zmieniłam również kolory na chustce.  Tak wygląda oryginał, jaki zobaczyłam na Pintereście. Nie mam wzoru, a haft odgapiłam z gotowca. 

Moja zakładka


 

Tył  wymyśliłam sama.


I elementy dodatkowe do lamy. Różyczki w stylu rococo oraz pętelki francuskie jako uzupełnienie. Haftowałam muliną DMC Etoile- na zdjęciu widać jak pobłyskuje. Muliną DMC Etolie haftowałam również apaszkę.

Zakładkę ozdobiłam chwostem z koralikiem.


 



Lama. Bałam się, że nie wyjdą mi oczy, bo w spojrzeniu lamy cały jej urok. Ale chyba udało się.


 Wielkość zakładki 13,5X 4 centymetry (bez chwosta).

Materiały:

- tkanina: biała kanwa Aida 16ct.

- nici: mulina DMC, mulina DMC Etoile, kordonek Miss batik firmy Alize (chwost)

- koralik.



12 komentarzy:

  1. No wiesz... wyszły śliczności... naprawdę, chciałabym mieć taką zakładkę, a lama mnie zauroczyła. I te tak dopracowane szczegóły. Jak zwykle u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zakładka idzie do siostry, która ma urodziny:) Będą pewnie następne, inne. Jest taka z flamingami, do której muszę dojrzeć. Teraz kończę zaległe biscornu. Czekało 5 lat.

      Usuń
  2. Aaaasa Jaka boska lama. No oczy to ona ma fantastyczne, cały ten jej wygląd jest taki, że uśmiecham się, jak wariatka. Haha Nawet nie wiesz, jak potrzebowałam uśmiechu po mega nerwowym dniu w pracy... dziękuję. :)))) Cudo, które dodaje szczęścia!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że lama humor Ci poprawiła. Tak, oczy u lamy są bardzo szczególne. te długie rzęsy je okalające, sprawiają, że pyszczek lamy wygląda jak twarz ślicznej aktoreczki. Taki słodki:) I chyba mi się udało to uzyskać.
      Szczęścia w pracy i nie tylko w niej:):)

      Usuń
  3. Piękna zakładka. Tyle pracy trzeba włożyć na takie maleństwo. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudność sprawiło odczytanie haftu, bo z gotowca to robiłam. A tak poza tym, dosyć szybko się haftowało.

      Usuń
  4. Ta lama z zalotnym spojrzeniem pięknie zdobi zakładkę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojrzenie się udało i mnie to cieszy. Czasem detal potrafi zepsuć cały haft.

      Usuń
  5. Przesympatyczny hafcik, cudna lama i kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jest jeszcze wzór na brązową, ale na razie nie chce mi się haftować zakładek:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.