wtorek, 17 lipca 2018

Anemony i inne (post przeniesiony- październik 2016r.)


Obiecałam koleżance coś wyhaftować, zatem wyhaftowałam, jako prezent urodzinowy, te dwa wzory. Nitka do nitki i zrobiły się dwie poduchy.


Na pierwszej poduszce wyhaftowałam bardzo oryginalne kwiaty.

Nie mam pojęcia, co to za rośliny. Wyglądają na łąkowo- błotne.
Dół haftu

 Góra haftu

 Cała poduszka
Obramowanie uszyłam z szarego płótna bawełnianego w białe gwiazdy, a haft obszyłam biało- niebieską koronką.

Uzupełniam informację( poszukałam w Necie, co to za roślina i udało się)- kwiaty białe to storczyki  Habenaria radiata- storczyk "Biała czapla"
A pod tym adresem można sobie kupic nasiona tej rośliny
https://shipgratis.eu/seminka-japonske-volavky-habenaria-radiata?gclid=EAIaIQobChMI0eC4zsao3AIVg4bVCh12zQZfEAYYASABEgL-YfD_BwE

Na drugiej poduszce wyhaftowałam anemony i jeszcze jakieś oryginalne dzwonki.
Góra haftu
Dół haftu
 Cała poduszka
Tu także obramowanie poduszki uszyłam z szarego bawełnianego płótna w białe gwiazdy, ale obramowanie hafu jest z koronki w tonacji szaro- różowej.
Oba hafy wykonałam na jasnoszarym płótnie muliną Ariadna. Kolory dobrałam zbliżone.
Wymiar każdej poduszki: 40x40 cm.
Wzory dla chętnych:


 Oryginały


14 komentarzy:

  1. Wow, wspaniałe są. Sama nie wiem który wzór ładniejszy. Oba mi się strasznie podobają Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych wzorów jest więcej, a jeden fajniejszy od drugiego. Wszystkie są dosyć proste w haftowaniu.

      Usuń
  2. Te białe u góry wyglądają jakby to były motylki i wyglądają tak lekko, jakby natychmiast miały pofrunąć. Kochana, przecież to wszystko jedno jak się te kwiatki nazywają- najważniejsze, że wyglądają ładnie,tak wesoło i radują oczy. Bardzo lubię takie wzory.Wzór może i prosty być, ale pracy dodaje fakt, że zrobiłaś ten haft jako element podusi. Obie fajne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. White egret Orchia- Habenaria Radiata czyli storczyk "Biała czapla"- puściłam przy wzorze filmik i opis. Następne kwiaty będą na abażurze.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo wdzięczny wzór i ładnie się prezentuje :)

      Usuń
  4. Jakie cudne, takie sielskie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są fajne wzory na domowe hafty- poduchy, serwetki, obrusiki:)Nie przeładowane i szybko się je haftuje.

      Usuń
  5. Ech... No dla mnie perfekcja na całego. Boskie poduszki, boskie hafty. Takie poduszki nadają radości i klimatu. Perfekcja na całego. Przemiłe dla oka. :))))))) Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi słodzisz, ale miłe to:):):) Dzięki:):)Staram się, staram, a poduchy podobały się:)

      Usuń
  6. Klik dobry:)
    Nie pozwoliłabym nikomu używać takich pięknych poduszek. Chyba powiesiłabym na ścianie, albo postawiła w szklanej witrynie. :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że koleżanka potraktuje je jako ozdobę:) Prezent- nie wypada robić zastrzeżeń. U mnie poduchy haftowane są pod szczególnym nadzorem:)

      Usuń
  7. Piękne poduszki , takie bardzo dekoracyjne :) Koleżanka to szczęściara !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Koleżanka doceniła. Przyznam, ze miałam ochotę zostawić je sobie.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.