czwartek, 7 października 2021

Jesienne biscornu

Zakochałam się w blackworku. I to zarówno w tym klasycznym- czarnym, jak i jego kolorowymi odmianami.

Zrobiłam kolejne biscornu, używając tego rodzaju haftu. A że jest już jesień, to październikowe biscornu ma jesienny motyw. 


 Góra

Wzór na spód wymyśliłam sama. Oryginalne prawdopodobnie nie ma haftu na spodzie. Całość wyhaftowałam pojedynczą złotą nicią.


 

Bok-góra

Na rogach spodu wyhaftowałam małe złote ornamenty, ale zdjęcie, które zrobiłam jest mocno niewyraźne. Na tym widać je tylko trochę.

 Materiały:

Tkanina- biała Aida 16ct.

Nici: mulina DMC podwójna nitka, Diamant DMC D140- złoty ornament i spód biscornu, nitka pojedyncza.

Koraliki złote- środki spodu oraz góry biscornu

Wielkość: bok około 8 centymetrów/ 64 krzyżyki

Wzór znalazłam na tej stronie

https://www.livemaster.ru/topic/1906851-osennyaya-pora-45-prostyh-shem-dlya-vyshivki

 

I na tej stronie

https://cyeta.gallery.ru/watch?ph=WsU-cALCS

Miłego dnia.
 

9 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię blackwork.Twoje biscornu jest fantastyczne ,ten rodzaj haftu nadaje lekkości.Fajny wzór znalazłaś na jesienne biscornu.Szkoda że brakuje mi czasu Nie chciałabym zaczynać nowego haftuchociaż już się łamię bo znalazłam wzory na needlepoint ...Tak to jest jak się buszuje po internecie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo elegancki haft. No i szybko się haftuje. Równolegle haftuję ptaszora i serwetkę. Nie wkładam do szafy, muszą mnie "kłuć" w oczy- kandydaci na następne ufoki.

      Usuń
  2. mnie ten haft też się podoba , i też buszuję po internecie szukając nowych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam w Internecie, ale staram się dotrzeć do autora. Niestety, przy takiej ilości powielania i przeklejania, nie da rady.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dziesiąte biscornu. Do kompletu zostały zrobienia jeszcze dwa.

      Usuń
  4. Piękna praca. Śliczny drobiazg. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny śliczny haft na tym jesiennym biscornu, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.